My Visitors If you cann't read arabic you can know how I think you can visit this link

August 14, 2007

لازم اكتب البوست دة

اه بصراحة لازم اكتب البوست دة


هتقلي اية العبارة يا شمس


اقلك اني عايز اقلك اني كنت حاضر اجتماع الاخوة المؤسسين


لحركة ابناء مصر


طب و اية المشكلة


مفيش مشكلة كل الموضوع اني عايز اقلك اني خلاص معاهم و عايزك انت كمان معاهم


هتقلي عايزني ابقى معاهم لية


يبقى انت كدة هتسبني اتكلم و انا لما بتكلم ما بسكتش


كل الموضوع اني عايزك تبقى معاهم عشان دي مجموعة بتحب مصر جدا بغض النظر عن اتجهاتهم


و اكيد انت بتحب مصر و إلا مكنتش كملت في مدونتى لحد السطر دة


هتقلي طب انا منحبش اقوم باي نشاطات


اقلك يبقى اكيد عتزور الموقع بتاع ابناء مصر دة كتير جدا


عشان تعرف الاخبار في بلدنا اول باول لحظة بلحظة


عشان تتابع ازمة المية اللي مبهدلة الناس


عشان تعرف اخبار المحاكمة العسكرية اللي هتتعمل يوم الاحد و تتابعها لحظة بلحظة


و لو ملكش في دة كله هتلاقي اخبار رياضية


مبتحبش الرياضة مثلا في شعر و ادب


و ممكن تلاقي اشعاري هناك


اقلك انا مش هقنعك كتير


العنوان اهو


http://www.abna2masr.com/index.php?paged=2



خش انت بقى و اتفرج

10 comments:

أيمن بركات said...

test سأعود لاحقاً

خالد منصور said...

ربنا يوفقكوا يا ابني

سكوت هنصوت said...

أبناء مصر كسبتك يا شمس..ربنا يبارك فيك

Anonymous said...

شمس باشا بجد تشرفت بمعرفتك فى القاهره بحضور كوككبه من المدونين وسعدت بلقاءك واهلا بابناء مصر حركه وطنيه تهدف للصالح العام وربنا يبعت

ابن رشد said...

ايمن بركات
احنا في انتظارك

ابن رشد said...

خالد منصور
انا متهيئلي بقى لازم تبقى معانا

ابن رشد said...

سكوت هنصوت
مكسبي انا بابناء مصر كان اكبر
مرسي جدا على مرورك

ابن رشد said...

عمر الشرقاوي

انا اللي اتشرفت بيك
و اهلا بيك صديق لية جوة التدوين و براه
و مرور جميل منك

فى القلب said...

كلنا هنتبعك يا شمس
ربنا يوفقك

ابن رشد said...

في القلب
مرسي قوي و فعلا احنا محتاجينك معانا